Manažeři
Zajistíte, že práce ve vašem oddělení bude šlapat jako dobře
promazaný stroj:
• motivace – lidé budou pracovat s větším nasazením
• leadership – lidé budou mít větší vlastní zájem o práci
• řízení
pomocí cílů – lidé se nakolejí na správné cíle
• učící se
organizace – lidé se poučí z chyb a nebudou je opakovat
• úzká
místa – lidé budou odhalovat a překonávat, co je nejvíce brzdí
• Paretovo
pravidlo – lidé budou dělat to, co přinese největší prospěch
• spolupráce – lidé budou spolupracovat na splnění pracovních úkolů
• neustálé
zlepšování – lidé začnou sami od sebe přicházet s dobrými nápady
• štíhlá
výroba – lidé budou inženýrskými postupy snižovat plýtvání a zvyšovat
efektivitu
• pracovní
problémy – lidé začnou předcházet problémům namísto jejich hašení
• mezilidské
konflikty – lidé se přestanou hádat a začnou spolupracovat
• mezilidské
vztahy – na pracovišti bude příjemná pracovní atmosféra
• time
management – lidé budou lépe zvládat svůj čas a stihnou více práce
• kořenové
příčiny – lidé budou odhalovat kořenové příčiny problémů a odstraňovat je
• autonomní
týmy – lidé si vytvoří autonomní proaktivní týmy
• zavádění
změn – lidé začnou ochotněji přijímat a podporovat změny
• příklady
z praxe – poznáte, jak úspěšní manažeři mění firemní kulturu
V akademii získáte mnoho nápadů, jak zlepšit vaše
zaměstnance, aby sami od sebe dělali to, co po nich požadujete.
Obchodníci
a prodavači
Zajistíte, že vaši zákazníci budou navyšovat své objednávky,
a budou vám shánět další zákazníky:
• mentální
příprava – nastavíte se na úspěch, zvládnete stres a špatnou náladu
• pozitivní
myšlení – budete silnější vůči odmítnutí a neúspěchům
• domluvení
schůzky – zvýšíte počet domluvených schůzek po telefonu
• budování
vztahu se zákazníkem – zákazníci si vás oblíbí a budou od vás rádi
nakupovat
• osobní nákupní
motivy – pochopíte, co zákazníky skutečně motivuje k nákupu
• aktivní naslouchání – dokážete odhalit
skryté potřeby klientů
• představení přínosů – zvládnete, jak
vyřešit zákazníkovy potíže vašimi produkty
• překonání námitek – dokážete odhalit a
překonat námitky zákazníka
• vyjednávání – budete schopni nacházet
win-win řešení
• inovativní přístupy – přijdete s
kreativními řešeními pro zákazníky
• zkušební uzavření – poznáte, kdy je
zákazník připravený k nákupu
• uzavření zakázky – začnete používat
metody „A nebo B“ a „Co bude následovat“
• upselling – naučíte se navyšovat objem
prodeje těsně před uzavřením zakázky
• opakované nákupy – budete pečovat o své
zákazníky a oni budou dál nakupovat
• doporučovací marketing – vaši zákazníci
vám budou dohazovat další zákazníky
• e-mail marketing – naučíte se ohřívat
studené zákazníky a připravovat je k nákupům
V akademii se naučíte, jak přirozeně prodávat, aniž
byste působili vtíravě nebo agresivně. Zvýšíte obraty u stávajících zákazníků a
získáte nové zákazníky.
TH
pracovníci
Vytvoříte si dovednosti a pracovní pohodu k neobyčejným
výsledkům:
• sebemotivace – vytvoříte si motor, který vám dá obrovskou sílu a chuť do života
• využívání
svých silných stránek – poznáte své silné stránky a začnete je využívat
• vlastní
cíle – budete pracovat na tom, co vás baví, a na čem vám záleží
• učící se
organizace – poučíte se z vlastních i cizích chyb a nebudete je
opakovat
• úzká
místa – odhalíte a překonáte, co vás nejvíc brzdí
• Paretovo
pravidlo – budete dělat to, co přinese největší prospěch
• spolupráce – začnete spolupracovat s lidmi a využívat jejich silné stránky
• neustálé
zlepšování – budete usilovat ve svém životě o to nejlepší
• štíhlá
výroba – začnete zlepšovat svoji práci inženýrskými metodami
• pracovní
problémy – budete předcházet problémům namísto jejich hašení
• mezilidské
konflikty – přestanete se hádat s lidmi a začnete s nimi spolupracovat
• mezilidské
vztahy – na pracovišti si vytvoříte příjemnou mezilidskou atmosféru
• time
management – zvládnete chytřeji využívat svůj čas a stihnete víc práce
• kořenové
příčiny – naučíte se odhalovat kořenové příčiny problémů a odstraňovat je
• autonomní
týmy – na pracovišti si vytvoříte autonomní proaktivní týmy
• zavádění
změn – začnete přijímat změny k lepšímu a zlepšovat kvalitu svého
života
• počítač – naučíte se lépe pracovat s Wordem a s Excelem
• příklady
z praxe – poznáte, jak si úspěšní lidé zařídili svůj život a naplnili své
sny
V akademii získáte mnoho nápadů, jak zlepšit sebe i
svoji práci, abyste sami od sebe dělali to, co přináší nejlepší výsledky.
Jak
probíhá výuka
Výuka je zaměřená na vyřešení předem zadaného problému. Používáme akční praktický workshop:
• problém – lektor připomene problém, který se bude řešit
• best
practices – lektor představí, jak problém vyřešili v jiných firmách
• řešení
problému – účastníci ve skupinách vymyslí řešení daného problému
• skupinová
diskuze – účastníci ve společné skupině vytvoří řešení problému
• akční
plány – účastníci vytvoří akční plány pro jednotlivé osoby